Inside AdWords Estonia
Kuidas reklaame dünaamiliseks muuta?
neljapäev, 28. jaanuar 2010
Kas olete tähele pannud, et mõnikord on teie poolt otsitud sõna osa reklaamtekstist? Mõnikord on see juhus, mõnikord on see osavalt tehtud reklaam ning kui need sõnad reklaamis absoluutselt seosusetud on, siis on dünaamilise märksõna sisestusega natuke viltu läinud:) Täna proovime lahti seletada ühte võimalust, mis on tekitanud väga palju positiivset tagasisidet, kuid ka sama palju küsimusi, et kuidas see ikkagi täpselt toimib. Selle nimi võimaluse nimi on märksõna sisestus.
Mis on märksõna sisestus?
Märksõna sisestus tähendab seda, et kui inimene sooritab otsingu google's, siis näidatakse tema poolt otsitud sõna reklaamis. Selle ära kasutamiseks tuleb reklaami lisada valem kujul {keyword:varuvariant}. Seejuures võib seda kasutada nii pealkirjas, põhitekstis või kuvatavas URL-s. Võtame näiteks reklaamija, kes on oma AdWordsi kontosse lisanud järgnevad märksõnad:
suusapüksid
suusakindad
suusajoped
suusasaapad
harrastusmurdmaasuusataja
ujumispüksid
Reklaamtekst on selline:
Kui nüüd inimene otsiks märksõna "suusapüksid", näeks ta sellist reklaami:
Samas kui inimene otsib märksõna "ujumispüksid", näeks ta sellist reklaami:
Esimesel juhul on tegemist õnnestunud märksõna sisestamise kasutamisega ning selle reklaami CTR on tõenäoliselt kõrgem kui märksõna sisestamist kasutamata. Teisel juhul on reklaamija unustanud sõna "ujumispüksid" eraldi reklaamirühma lisada ning selle tulemus on üpris naljakas.
Kui nüüd inimene otsiks märksõna "harrastusmurdmaasuusataja", siis näeks reklaam välja selline:
Kuna märksõna "harrastusmurdmaasuusataja" sisestamine tähendaks, et reklaam läheks liiga pikaks, siis võeti kasutusele varuvariant, milleks antud näites oli "suusariided".
Mõned nipid, mida meeles pidada
1. Kui tähele panite, siis märksõnad on AdWordsi kontos ning kasutaja otsingus väikese tähega, kuid reklaamis on pealkirjas ning URL-s suur algustäht ning teksti sees väike algustäht. See juhtus seetõttu, et pealkirjas ning URL-s on valemis "Keyword" suure tähega ning teksti sees keyword väikse tähega. Kui märksõna koosneks kahest sõnast, ning sooviksite, et mõlemad oleksid suure algustähega, siis tuleks valem kirjutada selliselt: "{KeyWord: näide} ehk W on suurelt kirjutatud.
2. Eemaldage märksõna sisestust sisaldavast reklaamirühmast kõik märksõnad, mis ei sobiks reklaami. Lisaks sobimatutele toodetele tasub eemaldada valesti kirjutatud märksõnad, sobimatud käänded jms.
3. Nö varuvariant võetakse kasutusele kui reklaam läheks liiga pikaks, kui kvaliteediskoor on liiga madal või otsing on täiskasvanutele mõeldud sisuga.
4. Kuna otsingusõna kattumisel reklaamtekstiga kuvatakse see osa boldis, siis kuvatakse märksõna sisestuse puhul see osa samuti boldis.
Lisa saate selle teema kohta lugeda
siit
ning küsimuste korral kirjutage see julgelt kommentaaridesse!
Postitas Karl Pae, Google AdWords Eesti
Miks ma ei näe oma reklaami? 2. osa
teisipäev, 26. jaanuar 2010
Mõni aeg tagasi kirjutasime
peamistest põhjustest, miks inimesed oma reklaame ei näe
. Tänases postituses selgitame, kuidas märksõnade
kvaliteediskoor
määrab, kas teie reklaame näidatakse, ja anname nõuandeid, kuidas kvaliteediskoori ning seeläbi ka reklaami asetust parandada.
AdWords kasutab märksõnade kvaliteediskoori tagamaks, et Google'i kasutajad näevad vaid kõige asjakohasemaid reklaame. Kui teie kvaliteediskoor on väga madal, siis tõuseb esimese lehe minimaalne pakkumine tõenäoliselt kõrgemaks kui te soovite maksta ning seetõttu teie reklaame ei näidatagi. Kliki hinna (CPC) pakkumise tõstmise asemel on tihtipeale võimalik parandada hoopis kvaliteediskoori ning seeläbi saada sama CPC juures sama palju või isegi rohkem näitamisi ning klikke. Seejuures kui teie kvaliteediskoor on hea (7 või rohkem) ning näete oma kontos märksõnade juures, et CPC on alla esimese lehe pakkumist, siis ei pruugi kliki hinna pakkumise tõstmisest pääsu olla.
Mida kvaliteediskoor endast täpsemalt kujutab?
Kvaliteediskoor on dünaamiline muutuja, mida arvutatakse iga teie märksõna kohta. See on kombinatsioon paljudest teguritest ning mõõdab, kuivõrd asjakohane on teie märksõna reklaami teksti ja kasutaja otsingupäringu suhtes. Lisaks võtab see arvesse teie
sihtlehe kvaliteeti
.
Kvaliteediskoor arvutatakse iga kord, kui teie märksõna sobib otsingupäringuga. Skoor määrab osaliselt ka selle, kas märksõna on sobilik
reklaamioksjoni
jaoks, mis toimub iga kord, kui kasutaja sisestab otsingupäringu. Sobivusel määrab see, kui kõrge on reklaami asetus. Mida kõrgem on teie kvaliteediskoor, seda madalamad on üldiselt teie kulud ja seda parem on teie reklaami positsioon.
Kuidas kvaliteediskoori kontrollida?
Oma reklaamide ja märksõnade tõhusa toimimise tagamiseks soovitame nende kvaliteediskoori regulaarselt kontrollida. Oluline on eemaldada kulukad, kuid halvasti toimivad märksõnad, et saaksite oma reklaami eelarvet efektiivsemalt kasutada. Saate oma kontol iga märksõna kvaliteediskoori järgmiste sammude abil hõlpsasti kontrollida.
Logige oma AdWordsi kontole sisse aadressil https://adwords.google.ee.
Klikkige vahekaardil „Kampaania“.
Klikkige reklaamirühmal.
Valige „Märksõnad“.
Iga märksõna kõrval asuvas veerus Olek saate klikkida jutumullil.
Mõned nõuanded, millest võib abi olla
Kui teie reklaami ei näidata või kui teie reklaami asetus ei ole madala kvaliteediskoori tõttu piisavalt kõrge, võivad kvaliteediskoori parandamiseks aidata allolevad soovitused.
1. Võimalusel kasutage ühesõnaliste ja/või üldiste märksõnade asemel mitmest sõnast koosnevaid asjakohaseid märksõnu. Näiteks sõna „hotell“ (väga üldine) asemel võiksite kasutada „hotell Tartus“ (spetsiifiline).
2. Looge uusi reklaamirühmi, mille reklaami tekst sisaldab teie sihitud märksõnu. Kui teie reklaamis leidub sõnu, mida inimene oma otsingus kasutab, kuvatakse need sõnad teie reklaamis paksus kirjas. See kehtib nii reklaami pealkirja, sisu kui ka kuvatava URL-i kohta. On palju tõenäolisem, et kasutajad klikivad sellistel reklaamidel, kuna need on väljapaistvamad.
3. Kasutage oma reklaami esiletõstmiseks kirjeldavat ja täpset teksti. Lisaks on hea mõte kasutada n-ö üleskutset tegevusele ehk call-to-action) näiteks „Uuri lähemalt!“, „Võtke meiega ühendust“ jms.
4. Jaotage märksõnad erinevatesse reklaamirühmadesse. Näiteks kui te müüte voodeid ning köögimööblit, siis tasub need teha vähemalt 2 reklaamirühma, millest üks sisaldab vooditega sisaldavaid märksõnu ning reklaami, mis räägib vooditest ning teine köögimööbliga seonduvaid märksõnu ning reklaami.
Lisanõuandeid kampaaniate ülesehitamiseks leiate
siit
.
Postitas Elor Pruvli, Google AdWords Eesti
Uus reklaamiformaat Orkutis
teisipäev, 19. jaanuar 2010
Teadupärast on Orkutis hetkel kasutusel 250x250 formaat, kuid Orkuti uuenduskuuri raames muutub ka reklaamiformaat. Alates sellest reedest muutub Orkuti põhiformaadiks 300x250, mis on erinevates keskkondades rohkem levinud kui 250x250 ja seega peaks reklaamijate elu lihtsamaks muutuma, sest pole vaja enam kahte erinevat formaati teha.
Hetkel jääb vana formaat kasutusse, kuid see saab oluliselt väiksema määra näitamisi kui uus ning järgemööda hakkab selle formaadi osakaal vähenema. Seega on soovitatav 300x250 formaat esimesel võimalusel juurde lisada. Täielikult kaob vana formaat ära märtsi lõpus.
Uus formaat tähendab ka seda, et nüüdsest saab Orkutis kasutada ka
videoreklaame
.
Postitas Karl Pae, Google AdWords Eesti
Valmistuge sõbrapäeva pakkumisteks
teisipäev, 19. jaanuar 2010
Erinevad tähtpäevad on hea aeg oma reklaamid üle vaadata ning võimalusel need konkreetsele päevale ümber kohandada. Veebruaris, sõbrapäeva paiku, tehakse teatud märksõnadele rohkem otsinguid ja nii saate jõuda suurema arvu potentsiaalsete klientideni, kui kohandate oma reklaamid nii, et sihite otse ka neid kasutajaid. Kujutage ette, et soovite mõnele kallile inimesele lilli saata ning näete sellist reklaami.
Kaunid roosid
Ostke roosid siit!
Tasuta ja kiire kohaletoimetamine.
Seejärel kujutage ette sõbrapäeva kingitust otsivat kasutajat, kes näeb allolevat reklaami.
Sõbrapäeva roosid
Väljendage oma armastust kaunite
sõbrapäeva roosidega! Ostke kohe.
Või reisivaldkonnast.
Sõbrapäeva reisid
Üllatage oma armsamat
reisiga Pariisi! 2000 krooni
Logige oma kontole sisse ja alustage hooajalise kampaania loomist sõbrapäevaks juba täna. Kui teil on palju reklaame ning mitmete uute reklaamide lisamine või muutmine tundub liiga tülikas, siis proovige
AdWords Editori
, millest kirjutasime
selles
ja
selles
postituses.
Kui te ei kasuta veel
konversioonide jälgimist
, alustage ka sellega ja vaadake, kui tõhus teie sõbrapäeva kampaania on.
Postitas Karl, Google AdWords Eesti
AdWordsi võistlus tudengitele
neljapäev, 14. jaanuar 2010
Kui sa oled tudeng, õppejõud või tunned mõnda tudengit või õppejõudu, siis loe edasi.
Google on juba mitu aastat korraldanud põnevat, rahvusvahelist võistlust tudengitele, kus pannakse proovile noorte teadmised AdWordsist. Eelmisel aastal osales 2187 võistkonda 57 riigist. Võistlus, mille nimi on
Google Online Marketing Challenge
, on väljatöötatud Google'i ning erinevate ülikoolide professorite poolt ning see on suurepärane võimalus saada uusi, praktilisi teadmisi internetiturundusest. Lisaks uutele teadmistele on võistluse võitjatele välja pandud ka auhind, milleks on reis Google'i peakorterisse Californias, Mountain Views.
Kuidas see toimib?
Kõik osalejad saavad 200 USD väärtuses AdWordsi krediiti, et teha oma AdWordsi konto, millega reklaamitakse mõnda reaalselt eksisteerivat ettevõtet. Võistkonnad panevad paika strateegia, loovad reaalse kampaania, hindavad tulemusi ning saadavad need seejärel žüriile hindamiseks. Võistlusele registreerida saad
siit
.
Mitmed tudengid meie naaberriikide ülikoolidest Lätist ja Soomest on ennast juba kirja pannud. Ära maha võimalust maha!
NB! Registreerimistähtaeg on juba 22 jaanuaril, seega ära pikalt mõtle!
Postitas Karl Pae, Google AdWords Eesti
Uuenda oma teadmisi!
teisipäev, 12. jaanuar 2010
Kindlasti on paljud teist kursis
Google Advertising Professionals
programmiga ning võib-olla olete isegi vastava eksami sooritanud. Oleme parajasti seda programmi uuendamas ning värskenduskuuri raames on uuendatud nii
õppekeskust
kui ka eksamit.
Uus eksam on kujundatud põhjalikumaks ning enam strateegiatele orienteerituks, mis annab teile rohkem kasulikku ja asjakohast infot AdWordsi kampaaniate haldamiseks.
Mõned täpsustavad punktid:
Uus eksam testib laiemat teadmiste ringi ning läbimiseks vajalik tulemus on nüüd 85%. Vanal eksamil oli lävendiks 75%.
Eksamile pääsete ligi oma
Google Advertising Professionals
kontolt. Valige "My Exams" vahekaart, kust te leiate oma õppuri ID (candidate ID), mida saate testimissaidil kasutada. Seejärel jälgige linke ning minge edasi õppekeskusesse või otse
eksami sooritamise lehele
.
Antud hetkel on eksamit võimalik sooritada ainult inglise keeles.
Uuenduste eesmärgiks oli materjalide ja eksami värskendamine, et nad kataksid ära kõik tooted ning parimad praktikad, mis on AdWordsi kampaaniate haldamise juures olulised. Lisaks olemasolevatele eksamitele toome 2010 jooksul juurde veel edasijõudnutele mõeldud eksamid. Antud hetkel piisab
Google Qualified Individual
staatuse hoidmiseks nii vana kui uue eksami läbimisest.
Palju õnne kõigile, kes on eksami juba läbinud:)
Postitas Karl Pae, Google AdWords Eesti
Kuidas AdWordsi oksjon toimib?
reede, 8. jaanuar 2010
Inimestel, kes esimest korda AdWordsiga kokku puutuvad, on esimene küsimus tavaliselt, et palju üks klikk maksab? Järgmine küsimus on, et kuidas ma saaksin oma reklaami esimesele positsioonile? Nii kliki hind kui positsioon, millel reklaam esineb määratakse ära oksjonil. Tänane postitus räägib sellest lähemalt.
Kõigepealt mõned olulised mõisted:
Maksimaalne kliki hind (Max. CPC) - Maksimaalne hind, mida olete nõus ühe kliki eest maksma.
Keskmine kliki hind (Avg. CPC) - Klikkide kogumaksumus jagatud klikkide arvuga.
Tegelik kliki hind - See on tegelik hind, mida te ühe kliki eest maksate. AdWordsi Discounter süsteem rakendab alati kõige madalamat võimalikku hinda, et hoida teie reklaami positsiooni. Tegelik kliki hind on väiksem või võrdne maksimaalse kliki hinnaga.
Kuidas mõjutavad pakkumised reklaami positsiooni?
Positsioon määratakse ära kahe teguri põhjal: maksimaalne kliki hind ja kvaliteediskoor. Kui te oma reklaamide ega märksõnade juures midagi ei muuda, siis tuleks tõsta max. CPC-d, et reklaami positsioon tõuseks. Teine võimalus on jätta kliki hind puutumata ning
optimeerida kampaaniat.
Miks võtab AdWords arvesse veel muid tegureid peale kliki hinna? Miks ma ei saa positsiooni lihtsalt osta?
Me oleme valinud kahe teguri kombinatsiooni, et motiveerida reklaamijaid tegema kõrge kvaliteediga reklaame, mis tarbijaid huvitaksid. Selline dünaamiline süsteem on loonud keskkonna, kus väiksemad reklaamijad saavad vabalt konkureerida suurematega kui nende reklaam on asjakohane ning kõrge kvaliteediga.
Kuidas see oksjon siis siiski toimib?
Iga kord kui inimene sooritab otsingu võrreldakse sellele sõnale konkureerivate reklaamijate max. CPC-d ning kvaliteediskoori. Reklaamija max. CPC ning kvaliteediskoor korrutatakse omavahel ning kõige kõrgema tulemusega reklaamija on esimesel kohal ning teise tulemusega reklaamija on teisel kohal jne.
Näide:
Anna ja Margus konkureerivad samale märksõnale. Marguse max. CPC sellele märksõnale on 10 krooni ning kvaliteediskoor on 5. Märksõna tulemus on seega 10 x 5=50. Anna seadis pakkumiseks 8 krooni, kuid kvaliteediskoor on 10. Tulemuseks on seega 8 x 10=80. Seega kuvatakse Anna reklaam kõrgemal positsioonil, kuigi Margus pakkus rohkem.
Anna kliki hinna määramiseks jagatakse Marguse tulemus (50) Anna kvaliteediskooriga (10) ning lisatakse 0,12 krooni (0,01 USD) mis teeb Anna kliki hinnaks 5,12 krooni. Seega on Anna tegelik kliki hind oluliselt madalam kui max. CPC. Marguse tegelik kliki hind sõltub temast järgmise tulemuse saanud reklaamijast.
Täpsema ülevaate oksjonist annab allolevas videos Google'i peaökonomist Hal Varian.
Ettevaatust, sügav vesi! Lõpetuseks natuke lugemist neile, kes tahavad tõsiselt oksjoni müsteeriumitesse sukelduda.
Hal Varian: Position Auctions (UC Berkely, USA, 2006)
.
Postitas Karl Pae, Google AdWords Eesti
Kas olete uueks aastaks valmis?
kolmapäev, 6. jaanuar 2010
Uue aasta algus on alati hea aeg teha plaane algavaks aastaks. Uue aasta üks eesmärk võiks olla AdWordsi konto regulaarne jälgimine. Vaadake läbi meie allolev loend ja kontrollige, kas olete kõige selle peale mõelnud.
1. Kontrollige konto teatisi ja konto märguandeid.
Kui olete AdWordsi kontole sisse loginud, näete Google'i saadetud teatisi ja konto märguandeid. Neid teavitusi on oluline jälgida, kuna need sisaldavad asjakohast teavet teie konto kohta.
2. Minge vahekaardile „Kampaaniad“ ja seadke kuupäevavahemik.
Kuupäevavahemiku seade asub konto üleval paremas nurgas. Seadke see 2–4 nädala pikkuseks perioodiks, et saada toimivusest hea ülevaade.
3. Vaadake üle oma märksõnade toimivus.
Vaadake vahekaardi „Märksõnad“ all üle järgmised tegurid.
- Märksõna klikkimise määr (CTR). Millistel märksõnadel on kõrgeim ja millistel madalaim CTR?
- Märksõnade positsioon. Kas teie reklaamid ilmuvad esimesel lehel (keskmisel positsioonil 1–11) või veel parem - esimese kolme reklaami seas tavaliste tulemuste kohal?
- Märksõna olek. Kas teie reklaame näidatakse?
- Kvaliteediskoor. Iga märksõna kvaliteediskoori saate vaadata, klikkides oleku veerus oleval ikoonil.
4. Vaadake üle oma reklaamide toimivus.
Vaadake vahekaardi „Reklaamid“ all üle järgmised tegurid.
- Reklaami CTR. Kui testite igas reklaamirühmas mitmeid reklaame, kontrollige seda, millised reklaamid toimivad kõige paremini.
Kui teil on konversioonide jälgimine seadistatud, kontrollige, millised reklaamid ja märksõnad konverteerivad müükidesse.
5. Täpsustage oma märksõnu ja reklaame.
- Vaadake parima toimivusega märksõnu ja reklaame. Muutke neid, mis ei ole nii edukad, kasutades nende parandamiseks juhendina oma parima toimivusega märksõnu ja reklaame.
- Kustutage need, mis on näidanud pidevat kehva toimivust.
- Kasutage soovimatute näitamiste eemaldamiseks negatiivseid märksõnu.
6. Lõpetuseks testige uusi märksõnu ja reklaame.
- Kasutage
märksõna tööriista
, et saada soovitusi uute märksõnade jaoks, mida kampaaniatesse lisada.
- Kui teil on igas reklaamirühmas ainult 1 reklaam, peaksite lisama uusi variatsioone, et testida millised paremini toimivad.
Edukat uut aastat!
Postitas Karl Pae, Google AdWords Eesti
Sildid
#YouTube
+1
+1 nupp
2-step verification
abikeskus
above the fold targeting
ace
ad auction
ad planner
ad preview tool
ad rank
ad review
ad rotation
ad unseen
AdChoices
AdMob
adplanner
adplanner 1000
AdSense
AdWords
adwords algajatele
adwords campaign experiments
AdWords case study
AdWords Community
adwords editor
AdWords for mobile
adwords mobiilile
adwords policies
adwords redigeerija
adwords10
adwordsi abikeskuse uus kujundus
AdWordsi edulood
adwordsi eeskirjad
adwordsi ja analyticsi linkimine
adwordsi kampaaniakatsetused
AdWordsi klienditugi
Adwordsi müüdid
adwordsi rakendus
AdWordsi sünnipäev
AdWordsi telefoninumber
adwordsi tööriistad
agency help center
agentuur
agentuuride abikeskus
algajatele
analüüs
Analytics
andmepõhine omistamine
android
aruanded
aruandekeskus
aruandlus
aruanne otsinguterminid
arveldamine
arveldamise vahekaart
arvutustabel
asukoha sihtimine
asukohalaiendid
automaatne pakkumine
automaatsed pakkumisstrateegiad
automated rules
automatiseeritud reegleid
bid adjustments
billing tab
black friday
brauser
broad match
broad match modifier
browser
bränding
bännerid
caffeine
campaign experiments
character encoding
Chrome
click-to-call
content network
conversion
conversion tracking
crawler
CTR
data studio
demograafiline aruanne
digital garage
display
display ad builder
display ads
display network
display võrgustik
display-võrgustik
displeikampaania
displeireklaam
displeireklaami koostaja
displeireklaamide plaanija
dokumendid
Doodle4Google
doubleclick
drive
dünaamiline märksõna sisestus
dünaamiline uuesti turundus
dynamic search ads
e-commerce
edasijõudnutele
Editor
edulugu
EEK
eesmärgid
eksport
engage
enhanced campaigns
enhanced CPC
esitlused
eur
euro
exact match
extensions
filtrid
first page bid
first page bid estimates
fraasivaste
GCP
GCP eksam
GCP qualification
GDN
geograafiline aruanne
geograafiline sihtimine
global business map
global market finder
gmail
goal
goggles
Google
Google Ad news
google ads for global advertisers
google business pages
google docs
google doodles
Google Instant
Google Internet Statistics
google konto
Google Maps
google new
Google Partners
Google Places
google sertifitseeritud partner
google translate
Google uudised
google'i kontor
google'i reklaamid rahvusvahelistele reklaamijatele
google+
googlebot
hangout
helistamiskonversioonid
hulgimuutmine
I/O
ICA
ICM
image search
impression share
indekseerimine
indexing
insights for search
instant previews
instanti eelvaated
interest category advertising
interest category marketing
interneti statistika
intervjuu
invalid clicks
iOS
iphone
iseseisvuspäev
jaota
jõulud
jäätee
kampaania haldamine
kampaania seaded
kampaaniakatsetused
kampaanias tehtud muudatused
katsetused
kaubamärgid
kavliteediskoor
keele sihtimine
kehtetud klikid
keskmine positsioon
keyword insertion
keyword tool
klientide vastendamine
kliki helistamiseks
kliki hind
kliki hinnad
kliki-helistamiseks reklaamid
kohandatud märguanded
kolmandad osapooled
konkurentsimõõdikud
konteksipõhine sihtimine
konto kopeerimine
konto struktuur
konversioon
konversiooni jälgimine
konversioonid
konversioonide optimeerija
kupong
kuva otsingutermineid
kvaliteediskoor
kõnelaiendid
lai vaste
laiendatud tekstreklaamid
landing page quality
learn with google
lehe ülaosa reklaamid
liikluse prognoosija
linkide sildistamine
linnade sihtimine
Lisaks Adwordsile
lisalingid
local business ads
lühivideoreklaamid
maandumisleht
malware
managed placements
mcc
mcc login
media planning
meediaplaan
meediaplaneerimine
minu muudatuste ajalugu
mitmekeelsed saidid
mobiil
mobile
multi-lingual websites
must reede
mustandid
mõõdik
mõõdikud
märksõna
märksõna tööriist
märksõnad
märksõnade diagnoosimine
määratud pakkumine
natural search
negatiivsed märksõnad
negatiivsete märksõnade loend
new AdWords help center
nutitelefonid
näitamised
näitamiste osakaal
omistamismudelid
online classroom
online marketing challenge
optimeerimine
orgaaniline otsing
organic search
orkut
osaline vaste
osalise vaste teisendaja
otsing tahvelarvutites
otsingulehter
otsinguterminid
otsinguvõrgustik
paigutuste tööriist
paindlikud pakkumisstrateegiad
pakkumised
pakkumiste korrigeerimine
partnerotsing
paused ads
phone extensions
phrase match
piirkonna sihtimine
pikemad pealkirjad
pildiotsing
pluss üks
positsioonieelistus
product update
päringujärjestus
pühad
quality score
query path
rakendused
raportid
Reader
reconsideration request
regionaalne sihtimine
reklaaami positsioon
reklaami asetus
reklaami eelvaate tööriist
reklaami kvaliteet
reklaami olek
reklaami positsioon
reklaami vaheldumise seaded
reklaamide vaheldumine
reklaamide ülevaatamine
reklaamidiagnostika tööriist
reklaamieelistused
reklaamieeskirjad
reklaamigalerii
reklaamioksjon
reklaamipaigutus
reklaamitekstid
reklaamtekst
remarketing
report center
RLSA
ROI
saidilingid
seaded
search engine optimization
search funnel
search network
search query report
see search terms
segment
SEM uuring
seo
Sihtimine
sihtlehe eeskirjad
sihtlehe kvaliteet
sihtpublik
sildistamine
sissejuhatus
sisuvõrgu reklaamide diagnostika
sisuvõrgustik
sisuvõrk
site links
sitelinks
sitemaps
skriptid
small business
smart phones
sooduskupong
soovitused
spam report
spreadsheet edit
Street View
Suhteline CTR
suvi
sõnumilaiend
taasturundamine
tablet
tablet targeting
tagging
tahvelarvutid
tahvelarvutite sihtimine
Teadaanded
teadaolevad probleemid
teemade sihtimine
telefon
telefonilaiendid
telefonitugi
tooteuuendus
topic targeting
trademarks
trueview ads
tudengitele
turundus huvikategooriate alusel
tõhustatud CPC
täiustatud kampaaniad
tänavavaade
täpitähed domeeninimes
täpitähed URL-is
täpne vaste
tööpakkumine
tööpakkumised
universaalsed rakendusekampaaniad
URL builder
url encoding
uuendused
uuesti turundamine
uuring
uus adwords
uus AdWordsi abikeskus
vaatajaskonna statistika
vaatajaskonnad
vaatamiskonversioon
vabariigi aastapäev
vaigista see reklaam
vastetüübid
vautšer
veebihaldur
veebihaldus
veebikursus
veebiseminar
video campaigns
videokampaaniad
view-through conversion
voucher
võimalikud näitamised
välisturgudele sisenemine
välisturud
webinar
webmaster
webmaster central
webmaster forum
webmaster guidelines
webmaster tools
website optimizer
working at google
õppejõududele
õppimine
ülaosa võrreldes küljega
ülemised vs külgmised
ülikool
YouTube
Arhiiv
2017
mai
apr
märts
veebr
jaan
2016
dets
nov
okt
sept
aug
juuli
juuni
mai
apr
märts
veebr
jaan
2015
dets
nov
okt
sept
aug
juuli
juuni
mai
apr
2014
dets
aug
märts
2013
dets
juuli
juuni
mai
märts
veebr
jaan
2012
nov
okt
sept
aug
juuli
juuni
mai
apr
märts
veebr
jaan
2011
dets
nov
okt
sept
aug
juuli
juuni
mai
apr
märts
veebr
jaan
2010
dets
nov
okt
sept
aug
juuli
juuni
mai
apr
märts
veebr
jaan
2009
dets
nov
Feed
Kasulikku Teavet
Adwordsi Abikeskus
Think With Google
Google Tarbija Baromeeter
Google Trends
Global Market Finder
Rich Media Gallery
Veebilehe Mobiilisõbralikkuse Test
Veebilehe Kiiruse Test