Inside AdWords Estonia
Uued funktsioonid Google'i Display-võrgustikus: senisest efektiivsem tulemuste mõõtmine
esmaspäev, 4. juuli 2011
Tulemuste mõõtmise võimalus on üks AdWords’i põhilistest väärtuspakkumistest. Nüüdsest on saadaval uued tööriistad, mille abil saate oma displeireklaami kampaaniaid veel paremini mõõta ja hinnata.
Tulemuslikum mõõtmine
1.
Suhteline CTR
(klikkimise määr): kasutaja käitumine veebilehel sõltub suuresti veebilehe tüübist. Näiteks käitutakse toote ülevaatelehel olevate reklaamide puhul teisiti kui blogis olevate reklaamide puhul. Klikkimise määr (CTR) näitab, kui tihti kasutajad teie reklaamidel klikivad, kuid ei võimalda näha, kuidas toimis teie reklaam võrreldes teiste samal lehel olevate reklaamidega.
Display-võrgustiku kampaaniate toimivuse paremaks hindamiseks on nüüdsest saadaval mõõdik nimega suhteline CTR, mis näitab teie reklaamide toimivust võrreldes Google'i Display-võrgustiku samas asukohas esitatavate muude reklaamidega. Suhtelise CTR-i abil saate reklaamide toimivust võrrelda kogu Display-võrgustikus. Näiteks kui teie displeireklaamide CTR on 0,04%, samal ajal kui Google'i Display-võrgustiku samades asukohtades olevate muude reklaamide CTR on 0,02%, siis on teie suhteline CTR (0,04)/(0,02) = 2x ehk kaks korda suurem kui keskmine klikkimise määr.
Allolevalt jooniselt on näha, kuidas suhtelist CTR-i AdWordsis kuvatakse.
Esmapilgul võib 0,04% CTR väike tunduda, kuid teadmine, et see on kahekordne võistlevate reklaamide CTR näitab, et teie reklaam toimib paremini kui teised samal lehel olevad reklaamid: teie reklaam sobib veebisaitidega, kus see kuvatakse, ja vaatajaskond reageerib reklaami sõnumile.
Vastupidise variandina võite näha, et teie suhteline CTR on 0,5x, mis näitab, et teie reklaamid saavad ainult poole keskmisest klikkimise määrast. Põhjuseks on tõenäoliselt see, et teie reklaamid ei ole soovitud sihtrühmale adapteeritud. Reklaamide tõhusust saate parandada nende kohandamisega sihtrühmale vastavaks.
AdWordsi kontos suhtelise CTR-i vaatamiseks avage vahekaart Reklaamirühmad, valige rippmenüüst Veerud käsk Kohanda veerge ja seejärel valige Suhteline CTR. Suhteline CTR kuvatakse kampaania või reklaamirühma tasemel.
2.
Näitamiste osakaal (NO)
: reklaamioksjoni käigus võistleb samal veebilehel asuvate reklaamikohtade pärast mitu reklaamijat. Näitamiste osakaal kajastab teie reklaamide näitamiskordade protsenti kõikidest võimalikest näitamistest, mille jaoks teie reklaamid Google'i Display-võrgustikus kuvamiseks sobilikud olid. Teiste sõnadega tähendab näitamiste osakaal teie Internetis reklaamitavuse osakaalu.
Näitamiste osakaalu (NO) andmete alusel saate suurendada oma reklaami näitamiste kordi, korrigeerides oma eelarvet või parandades
reklaami asetust
. Mõõdik Kaotatud NO (eelarve) näitab teile, kui palju näitamisi eelarve tõttu kaotate ning Kaotatud NO (asetus) näitab, kui palju näitamisi te kaotate reklaamiasetuse tõttu.
Näiteks võite näha, et kaotate eelarvepiirangute tõttu 25% näitamiste osakaalust ja peate näitamiste arvu suurendamiseks kampaania päevaeelarvet suurendama. Kuid võite ka näha, et kaotate 35% näitamiste osakaalust reklaamiasetuse tõttu ja teil võib vaja olla pakkumisi suurendada või reklaame täiustada.
Suurem läbipaistvus
Google'i Display-võrgustikku kuulub miljoneid saite, mistõttu võib teil olla raske jälgida, kus teie reklaame parajasti esitatakse ja kus mitte. Sisuvõrgu reklaamidiagnostika tööriist näitab teile, miks teie reklaame Display-võrgustikus ei kuvata. Võite näiteks näha, et teie paigutuse sihtimisega reklaamirühmi ei esitata, sest need kaotasid oksjonil:
Samuti saate näha, millal teie reklaami esitatakse ja millistel paigutustel:
Sisuvõrgu reklaamidiagnostika tööriista kasutuselevõttu alustame juuni keskel, kusjuures alguses on see kättesaadav ainult piiratud arvu reklaamijate jaoks. Kõigile muutub tööriist kättesaadavaks juuli alguses.
Suurenenud tasuvus reklaamiinvesteeringult
Reklaamide nägemiseks veebilehel tuleb kasutajal sageli hiirega kerida. Kui kasutaja ei keri teie reklaami nägemiseks hiirega piisavalt kaugele, siis teie reklaami küll kuvatakse, ent kasutaja seda tegelikult ei näe. Need nii öelda nägemata jäänud näitamised vähendavad teie reklaami tõhusust ja tekitavad asjatut kulu. Olukorra parandamiseks avaldasime hiljuti funktsiooni nimega Nägemata jäänud näitamiste filter, mis tagab, et CPM-reklaamijatelt ei võeta tasu näitamiste eest, mida kasutajad ei pruugi näha.
Oletagem, et kasutaja jõuab saidile, kus teie reklaami näidatakse lehe alaosas.
Teilt võetakse tasu ainult siis, kui me eeldame, et kasutaja teie reklaamide nägemiseks ka tegelikult hiirega kerib.
Kõnealune funktsioon on automaatselt seadistatud ega vaja eraldi seadeid.
Kokkuvõte
Kõik neli eelmainitud tööriista ja funktsiooni –
suhteline CTR
,
näitamiste osakaal
,
sisuvõrgu reklaamide diagnostikatööriist
ja nägemata jäänud näitamiste filter – on saadaval AdWordsi kõigis keeltes. Lisateavet leiate meie
abikeskusest
.
Postitas Annika Visnap, Google AdWords Eesti
Kommentaare ei ole :
Postita kommentaar
Sildid
#YouTube
+1
+1 nupp
2-step verification
abikeskus
above the fold targeting
ace
ad auction
ad planner
ad preview tool
ad rank
ad review
ad rotation
ad unseen
AdChoices
AdMob
adplanner
adplanner 1000
AdSense
AdWords
adwords algajatele
adwords campaign experiments
AdWords case study
AdWords Community
adwords editor
AdWords for mobile
adwords mobiilile
adwords policies
adwords redigeerija
adwords10
adwordsi abikeskuse uus kujundus
AdWordsi edulood
adwordsi eeskirjad
adwordsi ja analyticsi linkimine
adwordsi kampaaniakatsetused
AdWordsi klienditugi
Adwordsi müüdid
adwordsi rakendus
AdWordsi sünnipäev
AdWordsi telefoninumber
adwordsi tööriistad
agency help center
agentuur
agentuuride abikeskus
algajatele
analüüs
Analytics
andmepõhine omistamine
android
aruanded
aruandekeskus
aruandlus
aruanne otsinguterminid
arveldamine
arveldamise vahekaart
arvutustabel
asukoha sihtimine
asukohalaiendid
automaatne pakkumine
automaatsed pakkumisstrateegiad
automated rules
automatiseeritud reegleid
bid adjustments
billing tab
black friday
brauser
broad match
broad match modifier
browser
bränding
bännerid
caffeine
campaign experiments
character encoding
Chrome
click-to-call
content network
conversion
conversion tracking
crawler
CTR
data studio
demograafiline aruanne
digital garage
display
display ad builder
display ads
display network
display võrgustik
display-võrgustik
displeikampaania
displeireklaam
displeireklaami koostaja
displeireklaamide plaanija
dokumendid
Doodle4Google
doubleclick
drive
dünaamiline märksõna sisestus
dünaamiline uuesti turundus
dynamic search ads
e-commerce
edasijõudnutele
Editor
edulugu
EEK
eesmärgid
eksport
engage
enhanced campaigns
enhanced CPC
esitlused
eur
euro
exact match
extensions
filtrid
first page bid
first page bid estimates
fraasivaste
GCP
GCP eksam
GCP qualification
GDN
geograafiline aruanne
geograafiline sihtimine
global business map
global market finder
gmail
goal
goggles
Google
Google Ad news
google ads for global advertisers
google business pages
google docs
google doodles
Google Instant
Google Internet Statistics
google konto
Google Maps
google new
Google Partners
Google Places
google sertifitseeritud partner
google translate
Google uudised
google'i kontor
google'i reklaamid rahvusvahelistele reklaamijatele
google+
googlebot
hangout
helistamiskonversioonid
hulgimuutmine
I/O
ICA
ICM
image search
impression share
indekseerimine
indexing
insights for search
instant previews
instanti eelvaated
interest category advertising
interest category marketing
interneti statistika
intervjuu
invalid clicks
iOS
iphone
iseseisvuspäev
jaota
jõulud
jäätee
kampaania haldamine
kampaania seaded
kampaaniakatsetused
kampaanias tehtud muudatused
katsetused
kaubamärgid
kavliteediskoor
keele sihtimine
kehtetud klikid
keskmine positsioon
keyword insertion
keyword tool
klientide vastendamine
kliki helistamiseks
kliki hind
kliki hinnad
kliki-helistamiseks reklaamid
kohandatud märguanded
kolmandad osapooled
konkurentsimõõdikud
konteksipõhine sihtimine
konto kopeerimine
konto struktuur
konversioon
konversiooni jälgimine
konversioonid
konversioonide optimeerija
kupong
kuva otsingutermineid
kvaliteediskoor
kõnelaiendid
lai vaste
laiendatud tekstreklaamid
landing page quality
learn with google
lehe ülaosa reklaamid
liikluse prognoosija
linkide sildistamine
linnade sihtimine
Lisaks Adwordsile
lisalingid
local business ads
lühivideoreklaamid
maandumisleht
malware
managed placements
mcc
mcc login
media planning
meediaplaan
meediaplaneerimine
minu muudatuste ajalugu
mitmekeelsed saidid
mobiil
mobile
multi-lingual websites
must reede
mustandid
mõõdik
mõõdikud
märksõna
märksõna tööriist
märksõnad
märksõnade diagnoosimine
määratud pakkumine
natural search
negatiivsed märksõnad
negatiivsete märksõnade loend
new AdWords help center
nutitelefonid
näitamised
näitamiste osakaal
omistamismudelid
online classroom
online marketing challenge
optimeerimine
orgaaniline otsing
organic search
orkut
osaline vaste
osalise vaste teisendaja
otsing tahvelarvutites
otsingulehter
otsinguterminid
otsinguvõrgustik
paigutuste tööriist
paindlikud pakkumisstrateegiad
pakkumised
pakkumiste korrigeerimine
partnerotsing
paused ads
phone extensions
phrase match
piirkonna sihtimine
pikemad pealkirjad
pildiotsing
pluss üks
positsioonieelistus
product update
päringujärjestus
pühad
quality score
query path
rakendused
raportid
Reader
reconsideration request
regionaalne sihtimine
reklaaami positsioon
reklaami asetus
reklaami eelvaate tööriist
reklaami kvaliteet
reklaami olek
reklaami positsioon
reklaami vaheldumise seaded
reklaamide vaheldumine
reklaamide ülevaatamine
reklaamidiagnostika tööriist
reklaamieelistused
reklaamieeskirjad
reklaamigalerii
reklaamioksjon
reklaamipaigutus
reklaamitekstid
reklaamtekst
remarketing
report center
RLSA
ROI
saidilingid
seaded
search engine optimization
search funnel
search network
search query report
see search terms
segment
SEM uuring
seo
Sihtimine
sihtlehe eeskirjad
sihtlehe kvaliteet
sihtpublik
sildistamine
sissejuhatus
sisuvõrgu reklaamide diagnostika
sisuvõrgustik
sisuvõrk
site links
sitelinks
sitemaps
skriptid
small business
smart phones
sooduskupong
soovitused
spam report
spreadsheet edit
Street View
Suhteline CTR
suvi
sõnumilaiend
taasturundamine
tablet
tablet targeting
tagging
tahvelarvutid
tahvelarvutite sihtimine
Teadaanded
teadaolevad probleemid
teemade sihtimine
telefon
telefonilaiendid
telefonitugi
tooteuuendus
topic targeting
trademarks
trueview ads
tudengitele
turundus huvikategooriate alusel
tõhustatud CPC
täiustatud kampaaniad
tänavavaade
täpitähed domeeninimes
täpitähed URL-is
täpne vaste
tööpakkumine
tööpakkumised
universaalsed rakendusekampaaniad
URL builder
url encoding
uuendused
uuesti turundamine
uuring
uus adwords
uus AdWordsi abikeskus
vaatajaskonna statistika
vaatajaskonnad
vaatamiskonversioon
vabariigi aastapäev
vaigista see reklaam
vastetüübid
vautšer
veebihaldur
veebihaldus
veebikursus
veebiseminar
video campaigns
videokampaaniad
view-through conversion
voucher
võimalikud näitamised
välisturgudele sisenemine
välisturud
webinar
webmaster
webmaster central
webmaster forum
webmaster guidelines
webmaster tools
website optimizer
working at google
õppejõududele
õppimine
ülaosa võrreldes küljega
ülemised vs külgmised
ülikool
YouTube
Arhiiv
2017
mai
apr
märts
veebr
jaan
2016
dets
nov
okt
sept
aug
juuli
juuni
mai
apr
märts
veebr
jaan
2015
dets
nov
okt
sept
aug
juuli
juuni
mai
apr
2014
dets
aug
märts
2013
dets
juuli
juuni
mai
märts
veebr
jaan
2012
nov
okt
sept
aug
juuli
juuni
mai
apr
märts
veebr
jaan
2011
dets
nov
okt
sept
aug
juuli
juuni
mai
apr
märts
veebr
jaan
2010
dets
nov
okt
sept
aug
juuli
juuni
mai
apr
märts
veebr
jaan
2009
dets
nov
Feed
Kasulikku Teavet
Adwordsi Abikeskus
Think With Google
Google Tarbija Baromeeter
Google Trends
Global Market Finder
Rich Media Gallery
Veebilehe Mobiilisõbralikkuse Test
Veebilehe Kiiruse Test
Kommentaare ei ole :
Postita kommentaar